2009年10月21日星期三

好歌推荐

噢也
最近爱上勒Mariah Carey汉曹格的歌
呼呼
超好听的

Mariah Carey的歌
♥Mariah Carey~i want to know what love is
I gotta take a little time
A little time to think things over
I better read between the lines
In case I need it when Im older

In my life theres been heartache and pain
I dont know if I can face it again
Cant stop now, Ive traveled so far
To change this lonely life

I wanna know what love is
I want you to show me
I wanna feel what love is
I know you can show me

Im gonna take a little time
A little time to look around me
Ive got nowhere left to hide
It looks like love has finally found me

Ohhh In my life theres been heartache and pain
I dont know if I can face it again
I cant stop now, Ive traveled so far
To change this lonely life

I wanna know what love is
I want you to show me
I wanna feel what love is
And I know you can show me

I wanna know what love is
I want you to show me
I wanna feel, I want to feel what love is
And I know, I know you can show me


接着是曹格的歌
♥曹格ft杨青倩~月儿又弯弯♥
同一片星空,有着两个笑容
一个是你温柔
另一个我英雄
才装一道彩虹
让我们像在传说中
像王子公主幸福的生活
手牵手到永久
你和我,月亮照亮心上
月儿亮
照出天真的模样
我和你把爱都点亮
一瞬间 一眨眼
变最美的星光
月儿光照心上
月儿光 照出可爱的模样
我和你建同一双翅膀
往奇迹和希望去飞翔
同一片星空,有着两个笑容
一个是你温柔
另一个我英雄
才装一道彩虹
让我们像在传说中
像王子公主幸福的生活
手牵手到永久
你和我,月亮照亮心上
月儿亮
照出天真的模样
我和你把爱都点亮
一瞬间 一眨眼
变最美的星光
月儿光照心上
月儿光 照出可爱的模样
我和你建同一双翅膀
往奇迹和希望去飞翔
你和我,月亮照亮心上
月儿亮
照出天真的模样
我和你把爱都点亮
一瞬间 一眨眼
变最美的星光
月儿光照心上
月儿光 照出可爱的模样
我和你建同一双翅膀
往奇迹和希望去飞翔

没有评论:

发表评论